Placené kanály Eurosport a Discovery nově ve verzích pro český trh
Změna souvisí s chystaným zpřístupněním reklamních bloků pro inzerenty z Česka. Předěly jsou již v tomto případě opatřeny lokalizovanou grafikou.
Společnost Discovery začala nabízet operátorům placených služeb verze některých svých tematických kanálů, které jsou určeny výhradně pro český trh. Krok souvisí se snahou firmy nabídnout možnost vkládání tuzemských reklamních bloků přímo do vysílání. Nejde ale pochopitelně o jedinou změnu, které si však díky drobným detailům pravděpodobně většina diváků vůbec nevšimne. Změny se týkají stanic Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC.
Nasazení verzí těchto programů určených pro distribuci v českých placených službách proběhlo v úterý 4. února. Drobnou novinkou je u kanálů Eurosport 1 a Eurosport 2 vypuštění dodatku HD u loga, mezinárodní verze ji má, stanice TLC bohužel ve vysokém rozlišení prozatím nevysílá. Distribuce je nově operátorům k dispozici po optické síti, může tak dojít i k případnému zlepšení obrazové kvality. Reklamní bloky jsou již pro diváky označeny v češtině.
Související
-
Placené kanály Discovery Channel a Eurosport 1 začnou vysílat od příštího roku reklamu
Stanice Discovery Channel a TLC doposud vysílaly pouze předěly a vlastní upoutávky, Eurosport už reklamní bloky obsahoval.