Prima Love od 1. května s novou grafikou, vizuál změní po čtyřech letech
Celoplošná televize Prima Love nasadí od neděle 1. května nový vizuál. Grafika má být podle vedení stanice modernější a dynamičtější. Při této příležitosti se Prima Love zapojí ve stejný den i do akce Dermacol Love Day pořádané v pražských Havlíčkových sadech, kde budou probíhat workshopy z oblasti krásy, módy i zdravého životního stylu nebo koncerty.
Logo a font kanálu zůstávají stejné, avšak jeho celková vizuální výbava se představí v dynamičtější a hravější podobě v nových výrazných barvách. Úprav doznala i kompozice upoutávek, která divákům umožní rychlejší a jasnější navigaci. Za novou podobou stojí audiovizuální studio Department v čele s Michalem Pacinou, kteří se již od roku 2014 podílejí na utváření vizuální identity skupiny Prima i jejích pořadů.
„Nová grafika kanálu je inspirována trendy na sociálních sítích – její výsledná podoba tak stále zachovává romantické atributy kanálu, ale je mladistvější a více ladí s doprovodným hudebním podkresem. Signifikantním prvkem nadále zůstává kolorování upoutávek dle rozšířené barevné škály připravené pro kanál, díky němuž se vizuální výbava Prima Love odlišuje od všech ostatních stanic skupiny Prima,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima a agentury Solootions.
Související
-
FilmBox Stars bude konkurovat stanicím Nova Lady a Prima Love, zaměří se na ženy
Tematická stanice FilmBox Stars přešla od února na vysílání ve vysokém rozlišení a dostane verzi, která bude určena výhradně pro česko-slovenské publikum.
-
Operátor Skylink vyřadí z nabídky Ultra HD kanál Insight UHD, stanice Nova 2 a Prima love nově v HD
Stanice Insight TV UHD vydržela v nabídce operátora Skylink téměř čtyři roky, od dubna 2017.