Provozovatel stanice InUltra představil multikanálovou strategii, v Česku uvedl novou značku InFast

17. srpen 2022

Celkem osm stanic plánuje nabízet divákům provozovatel HD a UHD kanálu Insight TV, který se teď větví do několika samostatných projektů. V Česku je Insight TV známá právě díky stejnojmennému programu, který v minulosti nabízel krátce operátor Skylink, po jeho vyřazení se pak objevil v kabelové nabídce Vodafone. Stanice disponuje lokalizací formou titulků u vybraných pořadů.

Nové rozložení stávajících značek Insight TV

Představení nových televizních kanálů je součástí tzv. rebrandingu, tedy proměny značky. Dosavadní kanál Insight TV UHD se nově identifikuje jako InUltra, jeho Full HD verze pak jako InPlus. Insight TV začne nabízet zákazníkům z řad operátorů také vlastní videotéku, která ponese označení In.TV. Multimediální služba Plex představila v posledních dnech další nový kanál financovaný z reklamy. Jeho označení je InFast.

Stanice InFast bude k dispozici na celé řadě online platforem, které nabízejí tzv. Fast TV Channels, tedy právě televizní programy financované reklamou. InFast slibuje „zábavné a úžasné příběhy“ z celého světa. Insight TV u této stanice avizuje spojení toho nejlepší ze zábavy, životního stylu a vyprávění příběhů a nabízí dobrodružství od globálních influencerů a cestovatelů z celého světa, kteří boří zaběhnuté pořádky.

Stávající čtveřici značek pak mají do konce srpna doplnit InWild, InTrouble, InWonder a InBites. O tom, že to provozovatel Insight TV myslí s rebrandingem vážně, svědčí i jeho oficiální vyjádření. „Je to víc než jen změna názvu a barev našich značek, je to prohlášení o záměru k našemu odhodlání růstu a umožňuje nám vytvářet nové příležitosti globálně v televizi, zábavě i mimo ni,“ uvedl mj. výkonný ředitel Insight TV Rian Bester.

autor: lukpo
Spustit audio

Související