Sociální síť TikTok vstupuje do televizorů s internetem, uzavřela partnerství se Samsungem

14. prosinec 2020

Jako reakci na pandemii Covid-19 a pobyt diváků zejména před domácími zobrazovači se sociální síť TikTok dostává do takzvaných Smart TV. Jako první se jí dočkali obyvatelé Velké Británie, postupně bude uváděna i na další trhy.

Sociální síť TikTok a její obsah bude možné konzumovat přímo prostřednictvím televizorů připojených k internetu. Exkluzivní partnerství se v tuto chvíli týká značky Samsung, konkrétně modelů od roku 2018, a vztahuje se na celou Evropu, tedy včetně České republiky a Slovenska. TikTok mohou v nových televizorech využívat prozatím Britové, postupně bude docházet k expanzi i na další trhy. Nová aplikace byla vytvořena přímo pro konzumaci obsahu ze sociální sítě na velké obrazovce a bude obsahovat celkem dvanáct kategorií.

Uživatelé budou moci videa sledovat, lajkovat a komentovat. Obsah bude k dispozici i pro ty zájemce, kteří se nebudou chtít zaregistrovat. Uživatelé také budou moci blokovat nebo označovat obsah, o který se nezajímají, přičemž TikTok automaticky pracuje v omezeném režimu, filtruje tedy obsah, který nemusí být vhodný pro všechny diváky. Samsung mimo jiné oceňuje, že díky velké obrazovce si budou moci diváci užít obsah na této sociální síti v odpovídajícím rozlišení. Aplikace je k dispozici pro televizory s podporou formátů 4K i 8K.

autor: lukpo
Spustit audio

Související