Spotify spustila podcastové reklamy, na odkazy umožní klikat přímo při poslechu audia
Hudební streamingová služba Spotify se snaží být co nejatraktivnější nejen pro své uživatele, ale také inzerenty. V kategorii podcastů se nyní objevuje možnost prokliku na profil inzerenta přímo při poslechu konkrétního titulu, který na produkt odkazuje. Jak je novinka do Spotify implementována, ukazuje připojené video.
„Se spuštěním tohoto nového reklamního prostředí poprvé děláme podcastové reklamy interaktivními a převádíme formát z něčeho, co lze pouze slyšet, na prostředí, které můžete také vidět – a co je nejdůležitější, kliknout,“ popisuje novinku Spotify v tiskové zprávě. Takzvané CTA karty usnadní uživatelům přímé objevování produktů a služeb, o které mají zájem, aniž by si museli poznamenávat cokoli jako URL adresu apod.
Popularitu podcastů pochopitelně vnímá i Český rozhla, a to je důvodem, proč byl na konci roku 2019 posluchačům představen audioportál mujRozhlas, který je aktuálně k dispozici pro stolní počítače, mobilní telefony i televizory s podporu technologie HbbTV, virtuální červené tlačítko. Spotify dodává, že v USA čas strávený na mobilních zařízeních posloucháním zvukového obsahu nyní převyšuje čas strávený na sociálních sítích.
Související
-
Streamingoví giganti spolupracují, Netflix má ve službě Spotify novou sekci s playlisty a podcasty
Streamingová služba Spotify nabízí nově svým předplatitelům sekci s názvem NetflixHub. Zájemci zde najdou playlisty skladeb z oblíbených filmů a seriálů i podcastové série.
-
Streamingová služba Spotify nabídne přehrávání podcastů s videem i přímo v televizorech
Streamingová služba Spotfiy začala v loňském roce u vybraných podcastů nabízet nejen samotné audio, ale také video.
-
Streamingová služba Spotify představila novou verzi přehrávače pro chytré televize
Nový přehrávač dává na pozadí interpreta právě hrané skladby. Uživatel už nevidí odehrané a následující písničky nebo podcasty.