Spotify spustila podcastové reklamy, na odkazy umožní klikat přímo při poslechu audia

20. leden 2022

Hudební streamingová služba Spotify se snaží být co nejatraktivnější nejen pro své uživatele, ale také inzerenty. V kategorii podcastů se nyní objevuje možnost prokliku na profil inzerenta přímo při poslechu konkrétního titulu, který na produkt odkazuje. Jak je novinka do Spotify implementována, ukazuje připojené video.

„Se spuštěním tohoto nového reklamního prostředí poprvé děláme podcastové reklamy interaktivními a převádíme formát z něčeho, co lze pouze slyšet, na prostředí, které můžete také vidět – a co je nejdůležitější, kliknout,“ popisuje novinku Spotify v tiskové zprávě. Takzvané CTA karty usnadní uživatelům přímé objevování produktů a služeb, o které mají zájem, aniž by si museli poznamenávat cokoli jako URL adresu apod.

Popularitu podcastů pochopitelně vnímá i Český rozhla, a to je důvodem, proč byl na konci roku 2019 posluchačům představen audioportál mujRozhlas, který je aktuálně k dispozici pro stolní počítače, mobilní telefony i televizory s podporu technologie HbbTV, virtuální červené tlačítko. Spotify dodává, že v USA čas strávený na mobilních zařízeních posloucháním zvukového obsahu nyní převyšuje čas strávený na sociálních sítích.

autor: lukpo

Související