Stanice Eurosport umožní na svém webu přeskakování reklam, podobně jako YouTube

Olympijské studio Eurosportu

Inzerenti budou moci oslovit uživatele v prvních šesti sekundách. Eurosport to chápe jako šanci pro kreativitu inzerentů.

Panevropský kanál Eurosport, jehož provozovatelem je společnost Discovery, umožní na svých webových stránkách možnost přeskakování některých reklamních bloků, a to podobným způsobem jako to dělá YouTube. Novinka se týká konkrétně platformy Eurosport.com, nikoliv jeho placené služby Eurosport Player, kde uživatel za své předplatné získává plný komfort a komerční přestávky jsou pouze součástí vysílání. Reklamy na Eurosport.com bude možné přeskakovat po šesti vteřinách od chvíle, kdy začnou.

„Věříme, že šest sekund je dostatečně dlouhou dobou pro to, aby divákovi daný spot poskytl informaci o dané značce, aniž by ho odradil. Doufáme, že naši inzerenti tuto výzvu přijmou,“ uvedl mimo jiné David Fisher, viceprezident pro digitální reklamu společnosti Discovery. Webové stránky panevropského sportovního kanálu jsou v provozu od roku 1999 a denně je navštíví více než dva miliony unikátních uživatelů. Platforma se může měsíčně pochlubit 24,5 miliony zobrazení video obsahu.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související