Streamingová platforma Plex získala padesát milionů dolarů na svůj růst
Padesát milionů dolarů, tedy v přepočtu přibližně jedu miliardu korun, získala na svůj rozvoj v letošním roce multimediální platforma Plex. Ta kombinuje bezplatnou nabídku filmů na obchodním modelu doplněném inzercí, streamované programy a další služby šířené online.
Přímo pro růst služby Plex bude určeno patnáct milionů dolarů, zbývající prostředky poputují na nákup akcií od akcionářů a další investice. Tiskovou zprávou veřejně oznámená investice má potvrdit tuto službu jako jednotné řešení pro nabídku filmů a televize prostřednictvím uživatelsky personalizovaného a intuitivního prostředí. Plex nabízí více než 20 tisíc bezplatných filmů a TV pořadů, desítky tematických programů a miliony skladeb a podcastů.
Společnost Plex oznámila, že na začátku druhého kvartálu letošního roku bylo na její platformu registrováno více než 25 milionů uživatelů z celého světa, kteří mohou konzumovat bezplatně televizní a streamovaný obsah formou AVOD, tedy doplněný reklamou. Na jednom místě je tak k dispozici téměř 250 nabídek zábavního obsahu včetně předních značek v oboru. Plex má jít naproti uživatelům právě tím, že jim pomůže orientovat se v obrovské záplavě obsahu, který se pro řadu diváků stává nepřehledným.
Související
-
Streamingová služba Plex zařadila do bezplatné nabídky programů hudební kanál s koncerty
Součástí programové nabídky streamingové platformy Plex se stala od 1. září stanice Front Row Channel.
-
Streamingová služba Plex přebírá roli komerčních kanálů, divákům nabízí zábavu s reklamou zdarma
Řada firem vidí ve streamovaném videu budoucnost. Multimediální platforma Plex již delší dobu staví na několika pilířích, hlavním cílem je však nabídka videa.
-
Streamingová služba Plex přidala do nabídky bezplatnou obdobu stanice Body and Balance
Další programovou změnu v podobě zařazení dvou nových stanic si připravil pro své uživatele provozovatel multimediální platformy Plex.