Televize Prima opět nasadila spot podporující placené služby, láká na vysílání v HD
Načasování spotu není náhodné a souvisí s rozhodováním diváků, zda přejít na kabelovou, satelitní či IP televizi, nebo ne. Podobnou kampaň vysílala i konkurenční Nova.
Mediální skupina Prima opět nasadila do svého vysílání promo spot, který upozorňuje diváky na možnost sledování všech programů ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV). Poprvé se s ním mohli fanoušci komerční televize setkat v průběhu loňského roku. Nasazení spotu právě v tomto čase není náhodné. Stanice Primy z důvodu nedostatku datové kapacity vysílají v pozemní platformě DVB-T2 se sníženou obrazovou kvalitou, rozlišení 960x540p.
„Jedná se o spot, který v souvislosti s přechodem na DVB-T2 upozorňuje diváky na možnost sledovat naše kanály v HD kvalitě prostřednictvím placených služeb. Diváky zároveň odkazuje na webovou stránku iprima.cz/hd, kde se dozví více informací,” uvedl pro portál Digitální rádio Martin Cepek, ředitel rozvoje podnikání společnosti FTV Prima, která před několika týdny obohatila pozemní vysílání o kanály Prima +1 a CNN Prima News. Druhá stanice prozatím nevysílá.
Související
-
Proč televize Nova neinformovala o možnosti přechodu na DVB-T2, ptá se regulátor
Televize Nova ve svém zpravodajství informovala v souvislosti s přechodem na DVB-T2 hlavně o možnosti využití kabelové televize, IPTV a satelitu, tedy placených služeb.
-
Televizní skupina Nova začala upozorňovat v multiplexu 4 diváky na vypnutí DVB-T
Kromě textové informace umístěné pod logem se ve vysílání objevily také injektáže.
-
Prima jde do DVB-T2 se všemi svými kanály v HD, dojednala si také zařazení CNN
České Radiokomunikace záměrně nehovoří o tom, že jde v případě Primy o vysoké rozlišení. Od operátorů si totiž nechává za tuto kvalitu platit.