Velké zpravodajské televize hledají další možnosti uplatnění, cílí i na nové skupiny diváků
Cílem nového projektu je mj. posílit svobodu projevu a médií v Turecku. V Německu ale pochopitelně žije početná komunita, které může tato platforma také oslovit.
Velké zpravodajské kanály, jako je Euronews, CNN nebo RT, hledají možnost oslovení dalšího publika, a to prostřednictvím nových komunikačních prostředků. Zatímco Euronews nedávno vytvořil speciální jazykové verze pro jednotlivé trhy a CNN chystá vstup do Česka prostřednictvím partnerství se společností FTV Prima, německá Deutsche Welle (DW) plánuje oslovit aktuálně turecké publikum. Speciálně pro něj vznikl nový YouTube kanál +90.
Cílem nového projektu je mj. posílit svobodu projevu a médií v Turecku. V Německu ale pochopitelně žije početná komunita, které může tato platforma také oslovit. Kromě DW na novém projektu spolupracují také BBC, France 24 a Voice of America. Na kanálu +90 budou k dispozici reportáže, krátké přehledové zpravodajství nebo rozhovory s politiky i takzvanými opinion leadery, tedy veřejně známými osobnostmi, které mají publikum co předat.
Související
-
Zpravodajská televize Deutsche Welle nově v O2TV, konec TV5 Monde Europe
Program je stejně jako jeho předchůdce šířen ve standardní kvalitě obrazu, k dispozici jsou také funkce jako timeshift a televizní archiv.
-
Rozhlasová stanice Deutsche Welle ukončila vysílání v němčině
Kromě rozhlasového vysílání vytváří Deutsche Welle také několik televizních služeb, které jsou k dispozici i v nabídkách tuzemských operátorů.
-
France 24, Deutsche Welle a další média spustila společný...
„Chceme uprchlíkům poskytnout nezávislé informace, které mají za cíl odhalit falešné příběhy od převaděčů a obchodníků s lidmi,“ uvedla Gerda Mauer, programová ředi...