Velké zpravodajské televize hledají další možnosti uplatnění, cílí i na nové skupiny diváků

10. červen 2019

Cílem nového projektu je mj. posílit svobodu projevu a médií v Turecku. V Německu ale pochopitelně žije početná komunita, které může tato platforma také oslovit.

Velké zpravodajské kanály, jako je Euronews, CNN nebo RT, hledají možnost oslovení dalšího publika, a to prostřednictvím nových komunikačních prostředků. Zatímco Euronews nedávno vytvořil speciální jazykové verze pro jednotlivé trhy a CNN chystá vstup do Česka prostřednictvím partnerství se společností FTV Prima, německá Deutsche Welle (DW) plánuje oslovit aktuálně turecké publikum. Speciálně pro něj vznikl nový YouTube kanál +90.

Cílem nového projektu je mj. posílit svobodu projevu a médií v Turecku. V Německu ale pochopitelně žije početná komunita, které může tato platforma také oslovit. Kromě DW na novém projektu spolupracují také BBC, France 24 a Voice of America. Na kanálu +90 budou k dispozici reportáže, krátké přehledové zpravodajství nebo rozhovory s politiky i takzvanými opinion leadery, tedy veřejně známými osobnostmi, které mají publikum co předat.

autor: lukpo

Související