Vypínání DVB-T? Vyřešte ho satelitní televizí, vyzývá diváky operátor Skylink

4. červen 2018

Operátor nepovažuje dopis, který posílá vybraným divákům po celé republice, za klamavý. Upozorňuje mimo jiné na časté změny rozhodnutí týkající se pozemního vysílání.

Přechod ze standardu DVB-T na technologii DVB-T2 se stává šancí i pro operátory placených služeb, jak nalákat potenciální klienty na své nabídky. Tuto příležitost si nenechal ujít ani Skylink, největší satelitní služba na trhu, která obeslala prostřednictvím takzvaného direkt mailu ty obyvatele České republiky, jež by mohla nabídka zaujmout. Skylink v dopise operuje „neustále měnícími se zaručenými informacemi“ a řešení přechodu „jednoduše a bez starostí“.

Satelitní služba se snaží nalákat zákazníka na 90 programů za 125 korun/měsíc. Má jít přitom o speciální nabídku pro domácnosti s terestrickou anténou. Rozdíl mezi terestrickou a satelitní televizí je ale zásadní. Zatímco u první platformy divák za příjem zatím stále vůbec neplatí, druhý způsob funguje na bázi měsíčního, opakujícího se poplatku. Pro příjem DVB-T2 pouze postačí počáteční investice za nákup přijímacího zařízení. Portál Digitální rádio na reklamu upozornil jeho čtenář Kamil Zmeškal s tím, že mu přišla do poštovní schránky.

Na otázku, zdali M7 Group, která satelitní službu Skylink, nepovažuje reklamu za klamavou, odpověděl naší redakci mediální zástupce operátora Marek Němec. „Co se týká dotazu k "neustále se měnícím zaručeným informacím o přechodu na DVB-T2", tak zde je namátkou několik záležitostí, v nichž není doposud jasno. Připomenout lze avizované vypnutí/nevypnutí ČT Sportu v DVB-T, dosud neschválený TPP nebo nejasné financování rozjezdu DVB-T2 (Česká televize, Evropská komise nic neschválila). Navíc lze očekávat, že v průběhu doby bude docházet k dalším změnám,“ oponuje Němec v tom, že by mělo jít o klamavou kampaň.

Reklamní dopis satelitní služby Skylink.
autor: lukpo
Spustit audio

Související