Český rozhlas natočil nová vzdělávací videa s Jiřím Chumem, začala další vlna kampaně Doba DABová

22. listopad 2021

Český rozhlas před koncem letošního roku spouští další vlnu kampaně s názvem Doba DABová. Přichází s ní několik týdnů před vánočními svátky, aby měli případní zájemci čas si přijímač koupit a dozvědět se vše podstatné. Součástí kampaně jsou tradičně i nová videa s moderátorem Radiožurnálu Jiřím Chumem.

Na kampaň související s digitálním rádiem DAB+ budou moci obyvatelé České republiky narazit prakticky všude – ve vnitřních i venkovních prostorách, na internetu nebo třeba v televizi a rádiu. Kromě klasických komunikačních prvků se v rámci propagace DAB+ objevuje i nová informace související s vypínáním vysílání v AM rozsazích, ke kterému dojde koncem letošního roku. Ušetřené investice poputují do dalšího rozvoje digitálního vysílání. 

Moderátor Jiří Chum se tentokrát objevuje ve čtyřech nových video spotech. Jeden z nich cílí například na řidiče a možnost si na novém, ale i starším přijímači naladit digitální stanice Radiožurnál Sport a Český rozhlas Pohoda. Druhý příspěvek je věnován ladění přijímače a možnosti poslouchat na něm i FM stanice, třetí se zaměřuje na samotnou koupi rádia a poslední pak uzavírá problematiku ladění a zmiňuje i konec analogového vysílání na AM.

Český rozhlas také nasazuje nově do vysílání svých stanic informační spot, který informuje posluchače právě o vypínání středních a dlouhých vln v případě veřejnoprávního média. Ve spotu zazní informace o tom, že tzv. switch off se týká okruhů Dvojka, Plus a Radiožurnál. „Tyto a další stanice můžete poslouchat na velmi krátkých vlnách neboli FM, na digitálním rádiu DAB, ve vaší televizi, na internetu a v mobilní aplikaci mujRozhlas,“ hlásí spot.

Všechna videa s moderátorem Jiřím Chumem si přehrajete v tomto playlistu.

autor: lukpo

Související