Český rozhlas natočil nová vzdělávací videa s Jiřím Chumem, začala další vlna kampaně Doba DABová
Český rozhlas před koncem letošního roku spouští další vlnu kampaně s názvem Doba DABová. Přichází s ní několik týdnů před vánočními svátky, aby měli případní zájemci čas si přijímač koupit a dozvědět se vše podstatné. Součástí kampaně jsou tradičně i nová videa s moderátorem Radiožurnálu Jiřím Chumem.
Na kampaň související s digitálním rádiem DAB+ budou moci obyvatelé České republiky narazit prakticky všude – ve vnitřních i venkovních prostorách, na internetu nebo třeba v televizi a rádiu. Kromě klasických komunikačních prvků se v rámci propagace DAB+ objevuje i nová informace související s vypínáním vysílání v AM rozsazích, ke kterému dojde koncem letošního roku. Ušetřené investice poputují do dalšího rozvoje digitálního vysílání.
Moderátor Jiří Chum se tentokrát objevuje ve čtyřech nových video spotech. Jeden z nich cílí například na řidiče a možnost si na novém, ale i starším přijímači naladit digitální stanice Radiožurnál Sport a Český rozhlas Pohoda. Druhý příspěvek je věnován ladění přijímače a možnosti poslouchat na něm i FM stanice, třetí se zaměřuje na samotnou koupi rádia a poslední pak uzavírá problematiku ladění a zmiňuje i konec analogového vysílání na AM.
Český rozhlas také nasazuje nově do vysílání svých stanic informační spot, který informuje posluchače právě o vypínání středních a dlouhých vln v případě veřejnoprávního média. Ve spotu zazní informace o tom, že tzv. switch off se týká okruhů Dvojka, Plus a Radiožurnál. „Tyto a další stanice můžete poslouchat na velmi krátkých vlnách neboli FM, na digitálním rádiu DAB, ve vaší televizi, na internetu a v mobilní aplikaci mujRozhlas,“ hlásí spot.
Všechna videa s moderátorem Jiřím Chumem si přehrajete v tomto playlistu.
Související
-
Český rozhlas zintenzivňuje kampaň k vypínání AM vysílačů a spouští infolinku
Ode dneška bude pod hlavičkou Českého rozhlasu fungovat externí call centrum.
-
Český rozhlas zaměří kampaň k vypínání středních vln zejména na posluchače Dvojky
Český rozhlas vypne 31. prosince analogové vysílání na střední a dlouhé vlně. Posluchače už na tuto skutečnost dlouhodobě připravuje.
-
Kampaň Radiožurnálu Sport podporuje poslech přes digitální rádio
Český rozhlas 21. května odstartoval vysílání první ryze sportovní rozhlasové stanice v Česku – Radiožurnálu Sport.