Český rozhlas se soustředí při propagaci DAB+ aktuálně na jeho jednotlivé benefity
Veřejnoprávní rozhlas jako přirozený lídr digitálního vysílání DAB+ spustil další fázi informační kampaně, která má za cíl propagaci této technologie. Kampaň pracuje s novým klíčovým vizuálem, který se soustředí na jednotlivá benefity DAB+. Český rozhlas opustil koncept vizuálu staré vs. nové rádio. Pokračuje také informační web dobadabova.cz.
Načasování kampaně je tentokrát naplánováno na listopad a prosinec. Její hlavní část bude zasazena do prostředí online a tištěných médií, reklamních nosičů v metru a obsahová spolupráce bude probíhat i s televizí Prima. Divák by tento prvek měl poznat v některých pořadech, jako je například Autosalon apod. V minulosti se vysílaly propagační klipy na poslech DAB+ jak na Primě, tak ale i na Nově.
Dominantní v aktuální kampani je vždy samotné sdělení, které hlásá například: Rádio teď umí více šetřit. Rádio teď umí více nabídnout. Rádio teď umí víc překvapit, případně Rádio umí víc dosáhnout. Grafická informace pracuje pouze se spojením některých barev a velikostí písma, nejsou zde použity žádné doprovodné obrázky. Logo „DAB+ Více rádia“ a odkaz na web dobadabova.cz pochopitelně nechybí.
Související
-
Český rozhlas natočil nová vzdělávací videa s Jiřím Chumem, začala další vlna kampaně Doba DABová
Český rozhlas před koncem letošního roku spouští další vlnu kampaně s názvem Doba DABová.
-
Český rozhlas spustil informační kampaň k propagaci digitálního rádia DAB+
Český rozhlas dnes zahájil prostřednictvím vlastních komunikačních prostředků informační kampaň vedoucí k osvětě v oblasti digitálního rádia.
-
Český rozhlas spouští on-line a tiskovou kampaň na propagaci digitálního rádia DAB+
Veřejnoprávní médium činí reálné kroky k tomu, aby napomohlo zavádění digitálního rozhlasu v České republice.