„Chceš-li cítit, musíš slyšet.“ Němci věnují podzimní DAB+ kampaň lidským emocím

17. říjen 2022

Od 14. listopadu do 4. prosince bude v sousedním Německu probíhat tradiční podzimní kampaň související s propagací pozemního digitálního rádia DAB+. Cílem je tentokrát upozornit na emocionální hodnotu rozhlasového média a nezapomenutelné okamžiky poslechu. Právě proto i motto aktuální kampaně sází na emoce.

Nová kampaň odstartuje novými televizními reklamami, které budou uvedeny ve vysílání stanice Das Erste a na třetích okruzích ARD. Dalším důležitým prvkem kampaně jsou rozhlasové spoty, které budou se začátkem kampaně nasazeny ve vysílání veřejnoprávních i soukromých rádií. Školící kurzy pro zaměstnance maloobchodu s elektronikou budou probíhat na více než 2 200 místech a odpovídajícím způsobem budou označeny i regály.

Načasování kampaně navazuje na silnou dynamiku růstu DAB+, o které nedávno informovala zpráva „Audio Trends 2022 – Digitalization Report of the Media Authoritys“. 33,5 procenta Němců má přístup k příjmu rádia DAB+; to je o více než 2,1 milionu lidí více než v předchozím roce. Počet zařízení DAB+ v domácnostech a automobilech se nyní pohybuje kolem 23,8 milionu. Absolutní nárůst je kolem 2,2 milionu zařízení oproti předchozímu roku.

autor: lukpo
Spustit audio

Související