V Německu odstartuje tradiční silná předvánoční kampaň na podporu DAB+

2. listopad 2021

Německý veřejnoprávní rozhlas ARD, rozhlasová rodina Deutschlandradio, soukromí vysílatelé a další členové organizace Digitalradio Deutschland se od 22. listopadu do 5. prosince zapojí do silné reklamní a marketingové kampaně s mottem „Poslouchejte, co chcete, ale poslouchejte dobře. S novou generací rádia.“

Mezi použité prvky crossmediální kampaně patří televizní spoty na prvním a třetích veřejnoprávních TV okruzích, celoplošné rozhlasové spoty a upoutávky na pořady a také obrazové informace použité v tištěném a online marketingu, například na platformách sociálních médií. Vícekanálovou komunikaci završují školení pro zaměstnance obchodu s elektronikou ve více než 2 200 prodejnách po celém Německu.

Současná kampaň se opírá o silnou dynamiku DAB+, která zaznamenala až třicetiprocentní nárůst využití, distribuce a penetrace domácností ve srovnání s předchozím rokem. DAB+ přijímač je nyní ve více než čtvrtině všech německých domácností a na trhu je v provozu více než 21 milionů odpovídajících přijímačů. Podle zprávy o digitalizaci mediálních společností je to zhruba o 5 milionů DAB+ rádií více než loni.

autor: lukpo
Spustit audio

Související