V Německu odstartuje tradiční silná předvánoční kampaň na podporu DAB+
Německý veřejnoprávní rozhlas ARD, rozhlasová rodina Deutschlandradio, soukromí vysílatelé a další členové organizace Digitalradio Deutschland se od 22. listopadu do 5. prosince zapojí do silné reklamní a marketingové kampaně s mottem „Poslouchejte, co chcete, ale poslouchejte dobře. S novou generací rádia.“
Mezi použité prvky crossmediální kampaně patří televizní spoty na prvním a třetích veřejnoprávních TV okruzích, celoplošné rozhlasové spoty a upoutávky na pořady a také obrazové informace použité v tištěném a online marketingu, například na platformách sociálních médií. Vícekanálovou komunikaci završují školení pro zaměstnance obchodu s elektronikou ve více než 2 200 prodejnách po celém Německu.
Současná kampaň se opírá o silnou dynamiku DAB+, která zaznamenala až třicetiprocentní nárůst využití, distribuce a penetrace domácností ve srovnání s předchozím rokem. DAB+ přijímač je nyní ve více než čtvrtině všech německých domácností a na trhu je v provozu více než 21 milionů odpovídajících přijímačů. Podle zprávy o digitalizaci mediálních společností je to zhruba o 5 milionů DAB+ rádií více než loni.
Související
-
Digitální rádio v Německu spouští novou kampaň
ARD, Deutschlandradio, soukromé vysílací společnosti a další členové sdružení Digitalradio Deutschland společně propagují digitální rozhlasový standard DAB+.
-
Německo: Odstartuje celoplošná kampaň na podporu digitálního rádia DAB+
Součástí informační kampaně, která cílí na předvánoční trh, budou televizní i rozhlasové spoty, tisková reklama i rozsáhlé aktivity na sociálních sítích.
-
V Německu začala rozsáhlá předvánoční kampaň na podporu DAB+
Cílem kampaně je posluchačům sdělit, že obliba technologie se zvyšuje a roste také počet stanic dostupných na platformě DAB+.