Další posilování DAB+ přináší v Německu nové obchodní modely
Spolu s pokračující expanzí digitálního rozhlasového vysílání DAB+ dochází na mediálním trhu v sousedním Německu k nalézání nových obchodních modelů a spojování jednotlivých značek do výhodných reklamních balíčků. Produktovou novinkou je nyní doplnění stávajícího portfolia ARD Media o dalších šestnáct privátních značek.
Společnost Raudio.Biz přepírá od skupiny Regiocast portfolio stanic R.SH, Radio PSR, R.SA, Energy Sachsen, Radio BOB! rockt Schleswig-Holstein, delta radio, 80s80s Radio, Radio BOB!, 90s90s, Feierfreund, Schlagerplanet Radio, barba radio, NORA, AMV, Weihnachtsmusik.fm und SUNSHINE LIVE. Programy buď už v DAB+ vysílají, případně se na tuto digitální platformu chystají. Některé z nich jsou zachytitelné i v Čechách.
Naposledy si Raudio.Biz zajistilo zastoupení Energy Group s celkem 40 německými online audio nabídkami a platformou Nostalgie s jejími 10 žánrovými kanály. Od ledna letošního roku společnost Raudio.Biz uvádí na trh New Audio Kombi NRW, novou celostátní marketingovou reklamní kombinaci pro Severní Porýní-Vestfálsko s celkem 9 kanály, která je zaměřena na mediální trh v nejlidnatější spolkové zem s přibližně 18 miliony obyvatel.
Související
-
Sázka na reklamní zastoupení pro výhradně digitální rádia se v Německu vyplácí
Dlouhodobý růst digitálního rádia DAB+ potvrzuje na německém trhu řada subjektů.
-
Slideshow jako reklamní nosič pro komerční rádia ve Švýcarsku
Švýcarské komerční stanice už mohou běžně používat slideshow, tedy obrázky pro přijímače s barevným displejem, jako standardní nosič reklamy.
-
Němci postupují ukázkově. Druhý celoplošný rozhlasový multiplex dostane vlastní reklamní zastoupení
Zásah nové digitální platformy tak bude větší, než kdyby jednotliví hráči postupovali samostatně.