Další veřejnoprávní rozhlasová instituce od ARD zavádí společnou značku Kultur

13. listopad 2024

Saarländischer Rundfunk (SR) spustil novou značku „SR kultur“, která integruje kulturní obsah z různých redakcí SR. Cílem této značky je nabídnout kulturnímu publiku jednotný přístup k širokému spektru programů a zpřístupnit kulturu ve všech médiích, která SR využívá. To zahrnuje SR 2 KulturRadio, online platformu, mobilní aplikaci a ARD Audiothek. Nová značka má poskytnout posluchačům jednoduchý a komplexní přístup ke kulturním pořadům.

Čtěte také

„SR kultur“ nabízí rozmanitá témata pokrývající samotnou kulturu, popkulturu a subkulturu, aby oslovila široké publikum napříč generacemi. Značka cílí na všechny generace a snaží se reflektovat současnou kulturní scénu v regionu i mimo něj. Kromě klasické kultury bude obsah zahrnovat i moderní a populární trendy, čímž má být nabídka více přístupná i mladším posluchačům.

Spuštění „SR kultur“ je součástí strategie SR zaměřené na rozšíření kulturního dosahu v Sársku a přilehlých oblastech. Značka má zjednodušit přístup k obsahu a posílit kulturní život v regionu. SR tímto krokem také reaguje na vzrůstající poptávku po kvalitních kulturních pořadech, které odrážejí různorodost současné kultury a umožňují snadnější přístup posluchačům všech věkových skupin.

autor: lukpo
Spustit audio

Související