Doba DABová jako aplikace v HbbTV televize Prima
Český rozhlas spolupracuje s televizí Prima na propagaci digitálního rozhlasového vysílání DAB+. V rámci informační kampaně nasazené před vánočními svátky mohou diváci na FTV Prima narazit na speciální aplikaci pod virtuálním červeným tlačítkem, technologií HbbTV. Propagace digitálního rádia DAB+ se objeví i přímo ve vysílání.
V případě, že divák je zasažen reklamní kampaní propagující digitální rádio přes HbbTV, na obrazovce se mu v pravém dolním rohu objeví velký box s nepřehlédnutelnou informací „Rádio teď umí víc.“. Barevný čtverec je vyveden v odstínech aktuální kampaně Doba DABová, dále pak nechybí logo Českého rozhlasu a technologie DAB+ Více rádia. Divák je pro spuštění aplikace standardně vyzván ke stisknutí červeného tlačítka.
Samotné aplikace Doby DABové obsahuje tři spoty, které propagují digitální rozhlasové vysílání. Diváci a posluchači Českého rozhlasu je znají, jejich figuranty jsou moderátoři Jiří Chum a Dalibor Gondík. Každý spot je popsán krátkou větou o několika slovech, přičemž klíčové sdělení je zvýrazněno, tedy Umí víc hrát. Umí víc překvapit. Umí víc držet. Propagace DAB+ bude probíhat přímo i ve vysílání kanálů FTV Prima.
Související
-
Český rozhlas se soustředí při propagaci DAB+ aktuálně na jeho jednotlivé benefity
Veřejnoprávní rozhlas jako přirozený lídr digitálního vysílání DAB+ spustil další fázi informační kampaně, která má za cíl propagaci této technologie.
-
Český rozhlas natočil nová vzdělávací videa s Jiřím Chumem, začala další vlna kampaně Doba DABová
Český rozhlas před koncem letošního roku spouští další vlnu kampaně s názvem Doba DABová.
-
Český rozhlas spustil informační kampaň k propagaci digitálního rádia DAB+
Český rozhlas dnes zahájil prostřednictvím vlastních komunikačních prostředků informační kampaň vedoucí k osvětě v oblasti digitálního rádia.