Německo: Odstartuje celoplošná kampaň na podporu digitálního rádia DAB+
Součástí informační kampaně, která cílí na předvánoční trh, budou televizní i rozhlasové spoty, tisková reklama i rozsáhlé aktivity na sociálních sítích. Od začátku října je v provozu druhá celoplošná síť s dalšími programy.
Podpora digitálního rádia DAB+ v sousedním Německu je čím dál větší. Vedle spuštění druhého celoplošného multiplexu tu od 23. listopadu do 6. prosince proběhne na národní úrovni také kampaň na podporu této technologie. Zapojí se do ní veřejnoprávní rozhlas ARD, rozhlasová skupina Deutschlandradio, soukromí vysílatelé působící na platformě DAB+ i další subjekty spolupracující s organizací Digitalradio Deutschland. Kampaň bude tentokrát upozorňovat na radost z poslechu digitálního rádia a jeho zvukové kvality.
Celostátní informační kampaň bude zahrnovat:
- Televizní spoty na stanici Das Erste a ve třetích okruzích
- Rozhlasové spoty a upoutávky v celoplošných veřejnoprávních i komerčních rádiích
- Tiskové reklamy v celostátních titulech s velkým zásahem
- Celostátní inzerce v denících a odborných periodikách
- Rozsáhlé aktivity na sociálních médiích
- Newsletter pro cílové skupiny z řad obchodníků a zákazníků
- Školení prodejců v téměř 1700 obchodech + označení elektroniky barvami „DAB+ Mehr radio“
Související
-
Belgická DAB+ kampaň zdůrazňuje nezbytnou roli rozhlasu v současné době
Posluchač se nemusí díky DAB+ připojovat k internetu, ať už pevného, tak i mobilního. Náklady na příjem signálu jsou tak kromě pořízení samotného rádia prakticky nulové.
-
Švýcarsko spustilo důležitou informační kampaň, upozorňuje na konec analogového FM rádia
Digitální rádio DAB+ už je v současné době nejrozšířenějším způsobem distribuce rozhlasového signálu ve Švýcarsku.
-
Němci naplánovali na duben další informační kampaň k DAB+
Informační kampaň, jejíž podobu a naplánování může ovlivnit pandemie koronaviru, je naplánovaná od poloviny dubna. Spoty se objeví v televizi i rádiu.