Nová obchodní politika pro příští rok láká do DAB+ v Německu další inzerenty

27. říjen 2022

Společnost Radio Marketing Service (RMS) představila v uplynulých dnech novou obchodní politiku pro příští rok. Několik reklamních produktů je přímo šito na míru pro inzerenty, kteří chtějí propagovat své produkty výhradně prostřednictvím digitálních stanic na platformě DAB+. Nabídka Super Kombi se rozšiřuje o celkem třináct programů.

Čtěte také

Produkt Deutschlandkombi 2023 obsahuje možnost inzerce na stanicích Radio Schlagerparadies, Radio Paloma, lulu.fm, dpd DRIVER’S RADIO, FEMOTION RADIO, SPORTRADIO DEUTSCHLAND, ZOUND1 MIX, ZOUND1 MAX a NOSTALGIE. K dispozici je také nová kombinace RTL Kids & Family obsahující RTL Radio a Toggo Radio. Speciální regionální nabídku připravil provozovatel severoněmecké stanice Ostseewelle.

Poslední z novinek je pak rozšíření v kategorii Bayern Radio Package, tedy spolkové zemi, kde se daří technologii DAB+ nejvíce. Do nabídky přibylo Pirate Radio z Norimberku a Alpine FM z Berchtesgadenu. Nová obchodní politika a reklamní posílení DAB+ bylo představeno jako jedna z novinek nedávné akce Mediální dny Mnichov. Nabídka RMS Super Kombi se rozšiřuje o třináct stanic, DAB+ Deutschlandkombi obsahuje nově devět programů.

„DAB+ se etabloval jako doplňkový standard rozhlasového vysílání a reklamní kombinace s DAB+ jsou logickým důsledkem. Rostoucí význam DAB+ pro posluchače i vysílatele je nyní logicky vyjádřen v založení nové reklamní nabídky,“ uvedl k novým obchodním podmínkám Olaf Hopp, generální ředitel NRJ Germany, společnosti, která provozuje nejen stejnojmenné stanice, ale v druhém celoplošném multiplexu i tematický program Nostalgie.

autor: lukpo
Spustit audio

Související