Nový průzkum popularity DAB+ v Německu se snaží přilákat zejména nové inzerenty

27. červenec 2022

Společnost ad.audio, která je dceřinou společností operátora Antenne Deutschland a exkluzivním prodejcem reklamy na vybraných digitálních stanicích, v tiskové zprávě z konce června informovala, že DAB+ je nejvhodnější platformou pro budoucí inzerenty. DAB+ označila za distribuční kanál, který láká především mladé, dobře zabezpečené posluchače.

Výsledky průzkumu na vzorku 1600 respondentů ukazují, že uživatelé digitálního rádia DAB+ jsou v průměru mladší a mají vyšší kupní sílu a vyznačují se základním pozitivním vztahem k reklamě. Vlastnictví DAB+ tuneru z celkového počtu 1600 dotázaných potvrdilo 900 z nich. „Bez ohledu na kategorii či společnost má reklama v těchto segmentech posluchačů vysoký potenciál, který lze využít například pro uvedení produktů na trh,“ uvedla firma ad.audio.

Z průzkumu, který společnost publikovala, vyplynulo, že posluchači digitálního rádia DAB+ mají nejen vyšší průměrný čistý příjem domácnosti než klasičtí posluchači analogových vln FM, ale mají také výraznou afinitu ke značkám a luxusu. „Uživatelé DAB+ jsou atraktivním segmentem pro stanovení preferencí značky,“ konstatovala Leonie Pfefferleová, mediální konzultantka pilotního projektu. PDF prezentace k nové studii je k dispozici online.

autor: lukpo
Spustit audio

Související