O2 TV představuje novou službu s HBO a sportovními kanály, na léto ji nabízí zdarma po on-line aktivaci
Službu bude možné objednat od zítřka na webu společnosti O2. Klient bude muset dát k dispozici svou kreditní kartu, z níž bude stržena symbolická částka, která se pak na účet automaticky vrátí.
Operátor O2 Czech Republic, provozovatel největší IPTV služby na trhu O2 TV, představil novou programovou nabídku „O2 TV HBO a Sport Pack“. Její součástí budou od zítřka filmové stanice HBO, HBO 2 a HBO 3 plus exkluzivní kanály O2 TV Sport, O2 TV Fotbal a O2 TV Tenis, výčet pak uzavírá ČT Sport. Nabídku bude možné využívat zdarma od 25. července do 22. září, v následujícím období pak už dojde k jejímu zpoplatnění částkou 299 Kč/měsíc. Pokud však prodloužení, které probíhá automaticky, nastane do 22. září, dané kanály bude možné sledovat bezplatně ještě další měsíc.
K aktivaci služby „O2 TV HBO a Sport Pack“ je nutná funkční platební karta, z níž operátor strhne částku 1 Kč, kterou následně na danou kartu zpět vrátí. Tento proces slouží podle společnosti O2 CZ jen k ověření funkčnosti karty. „Vše se provádí kompletně online na webu o2.cz, není tedy nutné nikam chodit ani volat,“ uvedla ředitelka O2 TV a digitálních služeb Dana Tomášková. Zákazníci získají jeden přístup, který mohou využít ke sledování oblíbených pořadů na libovolném zařízení - tedy nejen v televizi, ale také na počítači nebo v aplikaci O2 TV na mobilu i tabletu.
Související
-
O2TV v tichosti zprovoznila ve svém Ultra HD boxu terestrickou část, má ale řadu nedostatků
V přijímači například není před samotným naladěním vidět sílu signálu a k dispozici pochopitelně není ani technologie HbbTV. Počet programových pozic je omezena na sto.
-
O2TV nabízí ve svých set-top boxech první obsah v Ultra HD, služba přidala YouTube
Novinka byla v boxech aktivována v průběhu tohoto týdne. Uživatel má možnost si portál spárovat i se svým aktivním účtem.
-
O2TV si ke konci roku 2018 připsala další desítky tisíc nových zákazníků
Největší IPTV služba na trhu měla ve čtvrtém kvartálu 335 tisíc zákazníků. Předplatitele lákal zejména exkluzivní sportovní obsah.