O2 TV rostla v posledním kvartálu 2019 i přes medializované výpadky, pomohl jí přechod na DVB-T2

Ukázka aplikace O2TV na herní konzoli Xbox

Telekomunikační firma dosáhla 443 tisíc klientů, kteří využívají její internetovou televizi, případně některý z balíčku O2 TV Sport Pack online a O2 TV HBO a Sport Pack.

Přesto, že služba O2 TV se v posledním kvartálu roku 2019 potýkala s několika výpadky, kterých si všimla také média, růst počtu zákaznické základny se nezastavil, naopak. Společnost O2 Czech Republic dosáhla v tomto období k 443 tisícům klientů. Operátor to dnes oznámil v rámci hospodářských výsledků za čtvrté čtvrtletí letošního roku. Oproti předchozímu kvartálu získala O2 TV rekordních 37 tisíc nových zákazníků.

„V roce 2019 jsme zlepšili nabídku všech klíčových služeb. Kromě neomezených tarifů jsme představili nové tarify internetu na doma a O2 TV. Zvyšující se počet zákazníků u všech služeb potvrzuje, že naše rozhodnutí bylo správné,“ uvedl mimo jiné předseda představenstva a generální ředitel O2 Jindřich Fremuth a dodal: „Počet zákazníků nejvíce rostl u O2 TV. Naši internetovou televizi si zákazníci často pořizují, aby nemuseli řešit přechod na DVB-T2.“

Do celkového počtu klientů O2 TV započítává operátor klasickou IPTV verzi i OTT, tedy pokud je služba využívána například na notebooku nebo tabletu či mobilním telefonu, včetně měsíčních balíčků O2 TV Sport Pack online a O2 TV HBO a Sport Pack. Za celý rok se počet klientů největší internetové služby na trhu zvýšil o 106 tisíc. Společnost O2 jako jediná na trhu nabízí výhradně svým klientům exkluzivní kanály O2 TV Sport, které jsou díky obsahu hlavním lákadlem služby.

Spustit audio

Související