O2 zrušila oficiální diskusní fórum, nebyl o něj zájem, tvrdí operátor

Moje menu v prostředí O2TV

Klienti operátora měli na diskusní platformě možnost řešit například také novinky v rámci služby O2TV. Původní adresa nyní přesměrovává uživatele na domovskou stránku firmy.

Společnost O2 Czech Republic, mimo jiné provozovatel IP služby O2TV, zrušila diskusní fórum pro zákazníky. Klienti už tak nemají možnost na oficiálním kanálu firmy diskutovat například nejen o televizních novinkách, ale i jednotlivých tarifech, případně dalších službách. Diskuse byla zachována pouze v podobě příspěvků zaměřených na mobilní telefony. Změnu potvrdila redakci portálu Digitální rádio Jitka Pajurková z tiskového oddělení firmy s tím, že o tento způsob komunikace byl mezi klienty nízký zájem.

„Z důvodu klesajícího zájmu našich zákazníků o diskuse na O2 Fóru, jsme se rozhodli pro jeho zrušení. O2 Fórum bylo dosud koncipováno tak, aby si zákazníci mezi sebou mohli radit a vyměňovat zkušenosti, avšak zapojení v diskuzích jsme pro zákazníky neshledali natolik přínosným a využívaným, abychom v tomto projektu nadále pokračovali. V případě, že se rozhodneme v budoucnu nahradit starou podobu O2 Fóra novějším projektem, budeme o tom zákazníky včas informovat,“ uvedla Pajurková.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související