Operátor placené televize Telly bojuje s konkurencí věrnostním programem

8. duben 2021

Placená televize Telly si chce udržet své zákazníky a od dubna pro ně spustila věrnostní program. Novinka bude určena pro každého klienta, který využívá balíček Malý, Střední, Velký nebo Sport.

Po celý rok neomezeně mohou zákazníci uplatnit slevu 20 % do Telly shopu a získávat odměny u partnerů operátora. K tomu na ně jednou ročně čeká dárek. Do Telly klubu se mohou zapojit i zákazníci, kteří mají původní Digi nabídku a přecházejí na některý z Telly balíčků. Tito zákazníci navíc jako dárek získají powerbanku a ponožky.

„Spuštění Telly klubu jsme na začátek dubna k prvním narozeninám, abychom odměnili první věrné zákazníky, kteří jsou s námi už rok a kterým jsme při rebrandingu věrnostní program slíbili. Nabídku odměn budeme postupně rozšiřovat a obměňovat,“ uvedl Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

Operátor nabízí své služby buďto ve formě satelitní televize na pozici 1 stupeň západně, případně jako internetovou variantu. Firma Telly oficiálně uvádí, že v současné době registruje kolem 170 tisíc reálných uživatelů svých služeb – satelitní a internetové televize, pevného internetu, mobilního a VoIP volání.

autor: lukpo
Spustit audio

Související