Operátor placené televize Telly bojuje s konkurencí věrnostním programem
Placená televize Telly si chce udržet své zákazníky a od dubna pro ně spustila věrnostní program. Novinka bude určena pro každého klienta, který využívá balíček Malý, Střední, Velký nebo Sport.
Po celý rok neomezeně mohou zákazníci uplatnit slevu 20 % do Telly shopu a získávat odměny u partnerů operátora. K tomu na ně jednou ročně čeká dárek. Do Telly klubu se mohou zapojit i zákazníci, kteří mají původní Digi nabídku a přecházejí na některý z Telly balíčků. Tito zákazníci navíc jako dárek získají powerbanku a ponožky.
„Spuštění Telly klubu jsme na začátek dubna k prvním narozeninám, abychom odměnili první věrné zákazníky, kteří jsou s námi už rok a kterým jsme při rebrandingu věrnostní program slíbili. Nabídku odměn budeme postupně rozšiřovat a obměňovat,“ uvedl Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Operátor nabízí své služby buďto ve formě satelitní televize na pozici 1 stupeň západně, případně jako internetovou variantu. Firma Telly oficiálně uvádí, že v současné době registruje kolem 170 tisíc reálných uživatelů svých služeb – satelitní a internetové televize, pevného internetu, mobilního a VoIP volání.
Související
-
Placená televize Telly ruší denní balíčky, náhradou je nová nabídka Sport online
Provozovatel placené satelitní a internetové televize Telly ruší nabídky předplatného na den a zavádí novou nabídku Sport online.
-
Na satelitech, kde působí služby Telly a T-Mobile TV, se objeví další programy ve 4K rozlišení
Na pozici 1 stupeň západně mohou zájemci sledovat volně například stanice Wow 4K nebo NASA UHD.
-
Operátor Telly s aplikací pro chytré televizory značky LG
Nová aplikace v televizorech LG umožňuje zákazníkům služby Telly sledovat živé vysílání, přehrávat pořady zpětně nebo si je ukládat do nahrávek.