Operátor Skylink lépe naformátuje své exkluzivní programy, začne monitorovat jejich sledovanost

26. leden 2021

V nabídce největší satelitní služby na trhu jsou k dispozici původní kanály Skylink 7 a Canal+ Domo. Vstup do peoplemetrového měření přinese vysílateli přehled o úspěchu či neúspěchu jednotlivých programových formátů.

Společnost M7 Group, která v České republice a na Slovensku, provozuje satelitní a internetovou televizi Skylink, plánuje lépe zacílit své exkluzivní placené kanály a přizpůsobit je podle sledovanosti jednotlivých pořadů. Za tímto účelem vstupuje na našem trhu do mediálního partnerství s agenturou atmedia.

Firma bude Skylinku poskytovat v první fázi spolupráci na úrovni odborného poradenství a právě také zapojení stanic Skylink 7 a Canal+ Domo do peoplemetrového měření. Ve hře je i teoretická možnost, že by mohly stanice začít vysílat reklamu, ale M7 Group ji vyloženě v tiskové zprávě nezmínila. „V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,” uvedla prozatím neurčitě Michaela Vasilová, jednatelka atmedia.

„Na základě zkušeností skupiny Canal+ z ostatních trhů jsem přesvědčen, že stejně jako Skylink 7 si i Canal+ Domo najde svou stabilní diváckou základnu. Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků,“ konstatoval Ladislav Řeháček, oblastní manažer M7 Group pro Českou republiku a Slovensko.

autor: lukpo
Spustit audio

Související