Placená stanice TV Paprika začne od května vysílat reklamu

29. duben 2019

Tematická televize je zaměřená na vaření, ve svých nabídkách ji mají všichni velcí operátoři. K dispozici je prozatím pouze ve standardním rozlišení. Její česká verze vznikla v loňském roce.

Placená stanice TV Paprika bude vysílat od května reklamu. Stanici bude na tomto poli zastupovat agentura Atmedia. Doposud bylo vysílání česko-slovenské verze TV Papríka bez reklam a obsahovalo pouze plně lokalizované upoutávky na připravované pořady, a to včetně grafiky. Stanice je součástí nabídek řady kabelových, IPTV a satelitních služeb, k dispozici je prozatím pouze ve standardním rozlišení obrazu. Od května bude TV Paprika také součástí peoplemetrového měření.

„Zadavatelům reklamy nabídneme stanici, která se jako jedna z mála věnuje výhradně jídlu, vaření a kulinářskému umění. Jejím prostřednictvím lze oslovit ženy ve věku 25-59 let, a to zejména ty, které rády vaří, vaření je pro ně hobby, taktéž ale dbají na svoji životosprávu, rády zkouší nové recepty a řídí se současnými trendy,“ uvedla při této příležitosti Michaela Vasilová, výkonná ředitelka společnosti Atmedia. Provozovatelem stanice je společnost AMC, které na trhu dále patří programy Sport 1, Sport 2, Spektrum, Film+ a další.

autor: lukpo
Spustit audio

Související