Radiožurnál Sport ladí týdně přes 40 tisíc lidí, Pohoda a Junior mají více než dvacet

7. únor 2024

Rozhlasová veřejnost se ve středu 7. února dozvěděla aktuální výsledky popularity jednotlivých stanic v České republice. Součástí Radioprojektu jsou i čistě digitální okruhy veřejnoprávního vysílatele. Na pomyslném čele je v této kategorii Radiožurnál Sport, který překročil čtyřicetitisícovou hranici.

Čtěte také

Poslechovost čistě digitální stanice Radiožurnál Sport překročila v týdenních datech čtyřicetitisícovou hranici. V období od 1. července do 17. prosince loňského roku si ho naladilo 41 tisíc lidí, což znamená podíl na trhu ve výši půl procenta. Radiožurnál Sport je jedinou českou rozhlasovou stanicí svého druhu na českém trhu. Letošní rok bude pro tento digitální okruh extrémně zajímavý – posluchačům nabídne mimo jiné Letní olympijské hry z Paříže.

Za zmínku stojí i nárůst posluchačů u Českého rozhlasu Pohoda, který cílí naopak na nejstarší generaci, a to z předchozích 17 na současných 22 tisíc posluchačů. Podobně posílila i dětská stanice Rádio Junior, která měla při minulém měření stejné publikum jako Pohoda a v současných výsledcích se dostala ještě před ní. Aktuálně má Rádio Junior 23 tisíc posluchačů. Všechny digitální stanice Českého rozhlasu si můžou posluchači naladit v celoplošném multiplexu ČRo DAB+.

Týdenní poslechovost digitálních stanic Českého rozhlasu

  • Radiožurnál Sport – 41 tisíc posluchačů
  • Radio Wave – 32 tisíc posluchačů
  • Rádio Junior – 23 tisíc posluchačů
  • ČRo Pohoda – 22 tisíc posluchačů
  • ČRo Jazz – 19 tisíc posluchačů
  • D-dur – 13 tisíc posluchačů
autor: lukpo
Spustit audio

Související