Severní Čechy čekají změny rozhlasových kmitočtů, naznačuje je oficiální oznámení majitele Hitrádií a Blaníku
Společnost Media Bohemia do své sítě oficiálně zařadila liberecké Rádio Contact a připravuje se na další změny, aby rovnoměrně rozložila působnost jednotlivých svých značek. Naznačuje to dnešní tisková zpráva skupiny.
„Tato akvizice technicky umožní přeskupení produktů do nového, efektivnější uspořádání klíčových rodin rádií provozovaných skupinou. V Libereckém kraji a širším okolí, tak bude možné dlouhodobě kontinuálně rozvíjet, jak brand Hitrádia Contact, tak i brand Rádia Blaník Liberec,“ uvedla v tiskové zprávě skupina Media Bohemia. Nejvýznamnější devízou celé chystané změny je kmitočet 101,4 FM, který drží Rádio Contact z vysílače Ještěd.
„Hlavní konkurenční výhoda Contactu – regionální zaměření a obsah bude pro tento brand i nadále klíčová. Stávající tým zúročí 30 let budovanou znalost, kontakty a aktivity v regionu při rozvoji spoluprací a zapojení se do regionálních akcí,“ doplnil obchodní ředitel rádia Contact a regionální ředitel Radiohouse Jaroslav Požický. Media Bohemia zároveň také podle očekávání požádala regulátora o změnu rozhlasové sítě Rock Max na Rock Rádio.
Související
-
„Rozhlasového dinosaura“ Radio Contact Liberec získá skupina Media Bohemia, majitel Hitrádií
Rozhlasová skupina Media Bohemia se chystá na další z mnoha významných akvizic na trhu.
-
Radio Zlín se změní na Hitrádio, stanici Rock Max má zůstat rockový formát
Rozhlasová skupina Media Bohemia po patnácti letech dokončí expanzi značky Hitrádio po celé České republice. Jako poslední se jí dočkají obyvatelé Zlínského kraje.
-
Rádio Blaník nahradí od pondělí vysílání stanic Helax a Rubi, obě v pásmu VKV končí
V Česku končí další letité značky. Rádia Helax a Rubi byly zaběhnutými hráči v moravských a slezských regionech.