Slovensko je na tři zpravodajské kanály příliš malé, říká šéf Markízy. Spuštění další televize mu nedává smysl
Na sousedním Slovensku řadu let fungovala pouze jediná zpravodajská televize, kterou byla privátní TA3, jíž až v letošním roce následovala, po vypuknutí konfliktu na Ukrajině, veřejnoprávní RTVS24. Nyní se na spuštění tohoto typu programu chystá také mediální skupina JOJ. Matthias Settele tento krok okomentoval pro slovenské Hospodářské noviny.
„Řekněte mi, kolik zpravodajských kanálů opravdu potřebuje Slovensko? A co budou vysílat? Matovičovy tiskovky? Sulíkovy tiskovky? Nebo dopravní nehodu v Michalovcích? 50 procent obsahu bude stejný, pouze debaty budou trošku jiné,“ zdůvodnil Settele a doslova doplnil, že: „Na Slovensku se toho příliš neděje.“ Společnost Markíza – Slovakia jako jeden z nejvýznamnějších vysílatelů našich východních sousedů se ke spuštění této TV nechystá.
Generální ředitel slovenské televize Markíza označil zpravodajství za velmi nákladný formát, který vyžaduje velké investice do zaměstnanců, techniky i marketingu. Kromě toho, že mediální skupina nechystá vlastní zpravodajskou televizi, pečlivě zvažuje i možné spuštění další tematické televize. „Řekli jsme si, že nové kanály budeme spouštět pouze tehdy, když budeme cítit poptávku z hlediska reklamy, jednoduše, když nám přinesou zisk,“ doplnil.
Související
-
Slovenská stanice Markíza International s novým logem a vizuálním identitou
Společnost Markíza – Slovakia naplánovala na středu 10. srpna změnu vizuální identity svých televizních programů.
-
Zpravodajský kanál JOJ 24 odstartuje na podzim, TV JOJ jeho spuštěním oslaví dvacáté narozeniny
Skupina JOJ Media House plánuje spustit zpravodajský kanál JOJ 24 jako dárek ke dvacátým narozeninám slovenské celoplošné televize JOJ.
-
Nový šéf Rozhlasu a televize Slovenska Luboš Machaj počítá s rozvojem DAB+
Ve čtvrtek 30. června byl novým generálním ředitelem Rozhlasu a televize Slovenska zvolen Luboš Machaj.