Slovenská stanice Markíza International s novým logem a vizuálním identitou
Společnost Markíza – Slovakia naplánovala na středu 10. srpna změnu vizuální identity svých televizních programů. Tento krok se tak dotkne i stanice Markíza International, která je určena pro distribuci na území České republiky a neobsahuje akviziční pořady, tudíž není její distribuce na území jiného státu problematická.
„Rádi bychom Vás touto cestou informovali, že TV stanice Markíza International se od středy 10. srpna 2022 představí v nové vizuální podobě a bude reprezentována ještě krásnějším a modernějším grafickým obalem, a to včetně nového loga,“ nešetřil ve zprávě novinářům z pondělí 8. srpna superlativy PR manažer Markízy Jakub Trajteľ. Někteří operátoři nabízí tuto stanici ve vysokém rozlišení, jiní, jako například Skylink, si vystačili s formátem SD.
Markíza International vysílá od roku 2016 a postupně ji do nabídek zařazovala celá řada telekomunikačních společností. Učinila tak i firma O2 Czech Republic, která ji po dvou letech v programové nabídce posunula výrazně dozadu a začátkem roku 2019 byla stanice vyřazena úplně. Svůj „mezinárodní“ kanál spustila pod názvem JOJ family v roce 2016 i konkurenční skupina JOJ Media House. V Česku je stanice dostupná v DVB-T2 sítí 24.
Související
-
Slovenská televize WAU sází na zločin, s novou grafikou jde proti kanálu Markíza Krimi
Několik týdnů po startu tematické stanice Markíza Krimi, která je určena výhradně pro distribuci v placených službách, dostává nový grafický kabát i její hlavní konkurence.
-
V červnu odstartuje nová televize Markíza Krimi, bude určena pro slovenské placené služby
Další televizní stanice slovenské skupiny Markíza určená pro tamní trh odstartuje v červnu letošního roku prostřednictvím operátorů placených služeb.
-
Nova a Markíza mají novinky pod červeným tlačítkem, v HbbTV je Nova Lady HD i TN Live
Česká mediální skupina Nova a slovenská Markíza, které pojí společný majitel, společnost CME, uvedly v uplynulých dnech několik novinek v prostředí červeného bodu.