Slovenská stanice Markíza International s novým logem a vizuálním identitou

10. srpen 2022

Společnost Markíza – Slovakia naplánovala na středu 10. srpna změnu vizuální identity svých televizních programů. Tento krok se tak dotkne i stanice Markíza International, která je určena pro distribuci na území České republiky a neobsahuje akviziční pořady, tudíž není její distribuce na území jiného státu problematická.

Logo stanice Markiza_international nasazené od středy 10. srpna 2022

„Rádi bychom Vás touto cestou informovali, že TV stanice Markíza International se od středy 10. srpna 2022 představí v nové vizuální podobě a bude reprezentována ještě krásnějším a modernějším grafickým obalem, a to včetně nového loga,“ nešetřil ve zprávě novinářům z pondělí 8. srpna superlativy PR manažer Markízy Jakub Trajteľ. Někteří operátoři nabízí tuto stanici ve vysokém rozlišení, jiní, jako například Skylink, si vystačili s formátem SD.

Markíza International vysílá od roku 2016 a postupně ji do nabídek zařazovala celá řada telekomunikačních společností. Učinila tak i firma O2 Czech Republic, která ji po dvou letech v programové nabídce posunula výrazně dozadu a začátkem roku 2019 byla stanice vyřazena úplně. Svůj „mezinárodní“ kanál spustila pod názvem JOJ family v roce 2016 i konkurenční skupina JOJ Media House. V Česku je stanice dostupná v DVB-T2 sítí 24.

autor: lukpo
Spustit audio

Související