Společnost Discovery: V Česku jsme připraveni spustit naše nové kanály HGTV a Eurosport 4K

27. únor 2020

Spuštění stanic bude podle jejich provozovatele záležet na zájmu obchodních partnerů, tedy samotných operátorů. Ti musí být schopni takové stanice nabídnout nejen technicky, ale vhodně je zařadit i do své obchodní politiky.

Společnost Discovery, která na českém a slovenském trhu provozuje kromě stejnojmenných stanic i panevropský Eurosport, je připravena do našeho regionu uvést nové placené televizní stanice. Firma to dnes uvedla v tiskové zprávě. „Rodinu Discovery by podle zájmu partnerů mohly výhledově obohatit nové přírůstky. Konkrétně jde o kanál HGTV, jehož název je zkratkou pro dům a zahradu, či Eurosport 4K, přinášející vzrušující sportovní zážitky v té nejlepší možné kvalitě,“ uvedla firma.

Z vysílání stanice Eurosport 4K

Na uvedení těchto programů pochopitelně záleží řada faktorů. Pro Discovery je klíčové, aby se v této věci spojila s některým z velkých operátorů na trhu, jako je například UPC (od dubna Vodafone), O2 TV nebo Skylink. Operátoři musí být schopni takový program nabídnout zákazníkům nejen technicky, ale i obchodně, tedy umístit Ultra HD kanál do konkrétního balíčku. V tomto směru zatím pokročil pouze Skylink, který sice zatím speciální nabídku UHD nemá, ale první kanály již svým zákazníkům nabízí.

Z vysílání dokumentární stanice HGTV

Od začátku letošního roku fungují na českém trhu lokální verze stanic Eurosport 1 a TLC, takže skrze agenturu Atmedia může Discovery nabízet inzertní prostor místním hráčům. Stanice jsou nově součástí peoplemetrového měření a výsledky jsou podle provozovatele uspokojivé. Podle Atmedie během období od 6. ledna do 5. února sledovalo sportovní stanici Eurosport 1 více než 966 tisíc unikátních uživatelů v cílové skupině diváků starších 4 let, čísla za diváky starší 15 let, tedy hlavní diváckou skupinu, firma neprezentovala.

autor: lukpo
Spustit audio

Související