Televize Prima představila nové rubriky pro červené tlačítko, v HbbTV láká na nákupy on-line
Všechny původní seriály FTV Prima najdou její diváci nyní pohromadě. Každému z nich je přidělena vlastní položka v menu. Funkce hybridního vysílání umožňuje divákovi přistupovat k doplňkovým funkcím vysílatele pomocí dálkového ovladače.
Televize Prima nabízí majitelům televizorů s podporou funkcí takzvaného virtuálního červeného tlačítka další novinky. V menu jejích programů se objevily nové kategorie Prima Seriály a Prima Nákupy. V první položce jsou k dispozici veškeré původní seriály FTV Prima za poslední roky. Jde mimo jiné o VIP vraždy, Ohnivé kuře, Vinaře, Přístav, Černé vdovy a řadu dalších. Každý seriál má svou vlastní kategorii.
Prima Nákupy vznikají ve spolupráci se společností Mastercard. Název kategorie je výstižný. Zájemci zde mohou vybírat zboží on-line z kategorií, jako je Elektronika, Fashion (móda), Dárky, Sport nebo Zdraví. Výhodou takzvaného hybridního vysílání je, že divák nemusí pro doplňkové aplikace vůbec usedat k počítači. Stačí mu pouze televizor nebo set-top box s podporou technologie HbbTV připojený k internetu.
Kategorie pod červeným tlačítkem
- Prima Nákupy
- iPrima - videoarchiv
- Prima seriály
- TV program
- Romantika
- Nabídka realit
- DVB-T2 spot k HbbTV
- Tématické kanály
- Dokumenty
- Videopůjčovna
- Hry
- Počasí
- Prima letáky
- Na co se dívat?
- Filmy
- O2TV Sport
- Novinky v kinech (CineStar) - aktuálně bez obsahu
- O HbbTV
- Pohádky
Související
-
Prima ruší tiskovou konferenci k české verzi CNN, novou televizi představí jiným způsobem
Důvodem k tomuto kroku je nařízení vlády, která zakazuje pořádání hromadných akcí, a to jak veřejných, tak soukromých, s platností od dnešní 18. hodiny.
-
Moderátor Libor Bouček láká v nové upoutávce na start zpravodajské stanice CNN Prima News
Vedení Primy na dnešní tiskové konferenci odhalilo termín tiskové konference, která se bude konat 11. března.
-
Televize Prima zařadila speciální spot. Diváci si mají zkontrolovat, zdali přijímač podporuje HbbTV
Promo novinka využívá jako hlavní komunikační prostředek úspěšný seriál Slunečná, mihne se zde i film Ženy v běhu nebo talk show Na Pavláska.