TikTok, Instagram i YouTube. Rozhlasová stanice MDR Jump jde vstříc mladé generaci

14. prosinec 2022

Veřejnoprávní média nechtějí, aby jim v digitálním věku ujel tzv. vlak, tedy, aby mladá generace přesídlila od rozhlasového vysílání na internet a rádio vůbec neposlouchala. Pro veřejnoprávní rozhlas MDR se tak klíčovou značkou v digitálním světě stává MDR Jump, která bude procházet napříč sociálními sítěmi i klasickým vysíláním včetně DAB+.

Nové logo rozhlasové stanice MDR Jump

V budoucnu bude MDR Jump nejen nejposlouchanější rozhlasovou stanicí na východě, ale stane se také značkou digitální zábavy MDR. Multiplatformní nabídka je zaměřená především na lidi ve věku od 30 do 50 let. Rozvoj značky zahrnuje nejen nové formáty, ale také svěží nový design. Posluchači ho mohou na stanici MDR Jump zaznamenat i v multiplexu MDR Sachsen, který je běžně zachytitelný v Čechách na kanálu 9A.

Klaus Brink Bäumer, programový ředitel MDR v Lipsku, uvedl: „Naším cílem je nabídnout dobrou zábavu všem ve středním Německu. Nová digitální nabídka zpřístupňuje naše rozmanité formáty moderním, vášnivým a vtipným způsobem a jistě osloví nové, mladší cílové skupiny. Je to důležitý krok, který hlavní zábavní oddělení a MDR Jump, a tím programová ředitelství v Lipsku a Halle, vzali ruku v ruce a s koncentrovanou odborností.“

autor: lukpo
Spustit audio

Související