V „době koronavirové“ roste popularita zpětného zhlédnutí a červeného tlačítka HbbTV

17. duben 2020

Diváci tráví u televizoru více času, než je obvyklé. Česká televize například nabízí divákům s chytrými televizory doplňkový zpravodajský obsah na kanálu ČT24 Plus.

V době, kdy Evropu včetně České republiky sužuje epidemie koronaviru, roste konzumace nelineárního obsahu. České Radiokomunikace zaznamenaly pětadvacetiprocentní navýšení přenesených dat. Operátor svou infrastrukturu poskytuje z tuzemských hráčů například televizím Prima a Nova nebo skupině Mafra. Diváci ve větším počtu využívají přehrávání pořadů zpětně a také technologii HbbTV známou spíše pod označením červené tlačítko, případně červený bod.

„Zatímco dříve byl hlavní vrchol využívání OTT (nelineárních, pozn. red.) služeb večer, nyní se sledování rozprostřelo do celého dne,“ uvedl obchodní ředitel Českých Radiokomunikací Miloš Mastník a dopnil: „Je vidět, že lidé mají více času a možností zvolit si, kdy budou co sledovat. Stoupá i celkový objem přeneseným dat, ve srovnání s předchozím obdobím se zvýšil zhruba o čtvrtinu.“ Jako přidanou hodnotu pro své diváky nabízí právě díky HbbTV Česká televize zpravodajský kanál ČT24 Plus.

autor: lukpo
Spustit audio

Související