YouTube vylepšil svou televizní aplikaci, přidal informace o rozlišení i titulcích
Firma úzce spolupracuje s hudebními vydavatelstvími a nabízí divákům jednoduchou možnost, jak se dostat legálně k obsahu oblíbených interpretů. Uživatelé, kteří si připlatí, mají YouTube bez reklam.
Americká společnost Google vylepšila svou aplikaci pro chytré televizory o několik detailů, kterých si všimnou pravidelní uživatelé na první pohled. Jde mimo jiné o nasazení tmavého podkladu menu místo doposud šedivého nebo ohraničení právě zvoleného videa – původně byly aktivní příspěvky celé v bíle vyplněném obdélníku. Nejdůležitější novinkou jsou pak pro náhled informace o tom, v jakém rozlišení je daný příspěvek, případně zda obsahuje titulky.
14. února 2005, tedy přesně před patnácti lety, byl YouTube zaregistrován jako webová stránka a její cíl byl prostý – nabídnout uživatelům způsob, jak jednoduše sdílet videa po celém světě. V dnešní době je YouTube přední videoplatformou, která je přítomna také v rámci chytrých televizorů všech možných značek. Uživatelé si mohou vybrat, zdali budou využívat volně dostupnou či placenou verzi bez reklam. Jednou ze součástí strategie YouTube je úzká spolupráce s hudebním průmyslem.
Související
-
YouTube Music přichází s personalizovanými playlisty, konkuruje Spotify
Jedná se konkrétně o Discover Mix, New Release Mix a Your Mix.
-
YouTube se představil s vylepšeným vzhledem, změny promítá i do chytrých televizí
Pod jednotlivá videa jsou nyní umisťovány ikony samotných kanálů, takže uživatel lépe identifikuje své oblíbené profily.
-
Videoportál YouTube zpřísnil od října pravidla pro získání pečeti ověřených účtů
Ke změně Google přistoupil proto, že si uživatelé s označením „prověřené“ spojovali také schválení obsahu, nikoliv samotnou identitu.