Inzerenti v Německu mají po onlinu a podcastech možnost vkládat reklamu programaticky i do DAB+
Vybrané stanice šířené v sousedním Německu celoplošně prostřednictvím digitálního rozhlasového vysílání DAB+ umožní inzerentům vkládat tzv. programatickou reklamu, která poběží v jimi přesně stanovených časech. Nový produkt zařadilo inzertní zastoupení Ströer na stanice Absolut. Ty jsou k dispozici zejména v druhé celoplošné síti Antenne Deutschland.
„Těší nás, že kromě on-line audia můžeme nabídnout pokrytí klasického rádia automatizovaným, efektivním a škálovatelným způsobem. V důsledku tohoto vývoje se bude dynamika růstu v oblasti programatické reklamy a zejména v oblasti Audio dále zvyšovat. Programatická nabídka DAB+ bude postupně zaváděna do celého portfolia DAB+ ad.audio,“ uvedl při této příležitosti Crispin Henke, výkonný ředitel společnosti ad.audio.
„Se stanicemi Absolut Radio, kapacitami našeho společného podniku Ströer a know-how dalšího technologického partnera má ad.audio všechny klíčové komponenty, aby pozdvihlo rozhlasové vysílání na celkově novou marketingovou úroveň,“ doplnil Mirko Drenger, generální ředitel Antenne Deutschland, při příležitosti spuštění produktu „Programmatic DAB+“. Inzerenti mají díky této novince k dispozici kompletní pokrytí všech audio platforem.
Související
-
Nová obchodní politika pro příští rok láká do DAB+ v Německu další inzerenty
Společnost Radio Marketing Service (RMS) představila v uplynulých dnech novou obchodní politiku pro příští rok.
-
Nový průzkum popularity DAB+ v Německu se snaží přilákat zejména nové inzerenty
Společnost ad.audio v tiskové zprávě z konce června informovala, že DAB+ je nejvhodnější platformou pro budoucí inzerenty.
-
Klassik Radio Beats nově jako Beats Radio, celoplošná stanice z DAB+ začíná nabírat inzerenty
Společnost Klassik Radio, která provozuje v prvním německém celoplošném DAB+ multiplexu stejnojmenný program, označuje svůj nový tematický program.