Majitel kanálů Discovery nevylučuje vstup na trh bezplatné televize a spuštění dalších kanálů
„Máme široké portfolio, které by mohlo pokrýt celou řadu diváckých požadavků,“ řekl k další možné expanzi manažer společnosti Discovery Tomaž Perodoš.
Společnost Discovery by mohla s některým ze svých kanálů vstoupit na trh bezplatného televizního vysílání. V rozhovoru pro server MediaGuru to nevyloučil Tomaž Perodoš, který má v této firmě na starosti oblast prodeje coby senior sales manažer. „Vidíme, že zdejší trh je ve volném vysílání rozvinutý a že inzertní trh je na tento typ distribuce zaměřen. Tuto skutečnost neignorujeme,“ Perodoš také zmínil, že ve hře je uvedení nového tematického kanálu na trh placené televize. Jedním z nich by mohla být například televize HGTV.
„Máme široké portfolio, které by mohlo pokrýt celou řadu diváckých požadavků,“ řekl k další možné expanzi manažer společnosti Discovery, která se od příštího roku chystá na našem trhu na významnou změnu. Discovery Channel, TLC a Eurosport 1 začnou vysílat lokalizovanou reklamu, zastupovat je bude agentura Atmedia. „Jsme spokojeni s tím, v jaké pozici se Discovery v současnosti nachází. Zároveň ale víme, že mediální odvětví se rychle mění a že tomu musíme naše chování a obchodní modely přizpůsobit,“ dodal.
Související
-
Placené kanály Discovery Channel a Eurosport 1 začnou vysílat od příštího roku reklamu
Stanice Discovery Channel a TLC doposud vysílaly pouze předěly a vlastní upoutávky, Eurosport už reklamní bloky obsahoval.
-
Nový design dokumentárního kanálu Discovery dorazil do Evropy
Nové logo se nemá tvářit maximalisticky, ale naopak zaujmout minimalismem.
-
Vlastník dokumentárních kanálů Discovery vstoupil do herního byznysu
Pod hlavičkou Discovery Game Studios se budou objevovat na pultech prodejen tituly, které souvisí se zaměřením dokumentárních stanic.