Neevidujeme poptávku po nových kanálech velkých vysílatelů, říká šéf Skylinku. Zaměřit se chce na exkluzivní obsah

25. duben 2022

Jaromír Glisník, člen představenstva M7 Group, která provozuje satelitní televizi Skylink, v rozhovoru pro web Parabola.cz uvedl, že firma neregistruje poptávku zákazníků po nových programech velkých televizí v nabídce operátora. Skylink naopak intenzivně pracuje na uvedení exkluzivních programů Canal+ a rozšíření videotéky.

Čtěte také

„Nové televizní stanice komerčních vysílatelů rostou jako houby po dešti. Zařazení každého nového kanálu nás stojí spoustu peněz a profitují na tom jen vysílatelé. Naši zákazníci mají televizní zábavy více než dost, neevidujeme žádnou poptávku po těchto programech,“ konstatoval v rozhovoru pro portál Parabola.cz Glisník a doplnil: „Zařazení takového programu jen zvyšuje naše náklady, ovšem nepřináší žádné příjmy.“

Na stále silnějším konkurenčním trhu v Česku se chce Skylink zaměřit zcela logicky na exkluzivní obsah. Kromě spuštění programu Canal+ Sport, o němž už portál Digitální rádio letos informoval, mají přijít i další tematické stanice. Na jejich přípravě spolupracuje se společností SPI International/FilmBox, v níž získal většinový podíl. Jaromír Glisník v rozhovoru potvrdil i přípravu bohaté videotéky, detaily však nezmínil.

Čtěte také

Za přežitek naopak šéf Skylinku označil časově posunuté verze kanálů Prima, JOJ, Markíza nebo JOJ Cinema a operátor uvažuje o jejich zrušení. „Naši zákazníci mají možnost bez dalších poplatků sledovat pořady ze sedmidenního archívu a +1 stanice nepotřebují. Předpokládám, že k tomuto kroku brzy přistoupíme. Dosud však není nic rozhodnuto,“ konstatoval Glisník. Skylink také přestal nabírat nové klienty pro svou službu Anténa+.

autor: lukpo
Spustit audio

Související