Nest Mini je nejprodávanějším chytrým reproduktorem, následuje HomePod Mini
S pěti miliony kusů byl nejprodávanějším chytrým reproduktorem ve III. čtvrtletí loňského roku z globálního pohled Nest Mini od Googlu, následovaly HomePod Mini od Applu a Amazon Echo Dot čtvrté generace. Ukázaly to výsledky společnosti Strategy Analytics.
Dopady globálního nedostatku komponentů se prosadily na konci loňského roku i do dodavatelského řetězce chytrých reproduktorů a zasáhly čínské prodejce více než ostatní. Studie společnosti Strategy Analytics odhaduje, že celkové dodávky chytrých reproduktorů a chytrých displejů vzrostly meziročně o 10 % na 39,3 milionů kusů, což je rekord za třetí kalendářní čtvrtletí, i když ve srovnání s druhým čtvrtletím se prakticky jedná o stagnaci.
Prodeje chytrých reproduktorů s displejem vzrostly ve třetím čtvrtletí meziročně o téměř 19 % na 11,2 milionu kusů, zatímco prodej základních chytrých reproduktorů (bez displeje) se za stejné období zvýšil o zhruba 7 %. Osmnáct z padesáti nejlepších modelů prodaných ve třetím čtvrtletí 2021 bylo s chytrým displejem. Pomyslné prvenství v této kategorii získal s 1,5 milionem prodaných kusů Nest Hub od Googlu, následuje druhá generace Amazon Echo Show 5 a Xiaodu Zaijia 1c od Baidu.
Související
-
Poslech rádia digitálně se v Británii přiblížil k 60 procentům, roste obliba chytrých reproduktorů
Nejoblíbenější, výhradně digitální stanicí je veřejnoprávní BBC 6 Music, která vzrostla o 1,6 procenta a dosáhla nového rekordu - 2,556 milionů posluchačů.
-
Český rozhlas Radiožurnál nabízí své zpravodajství i do chytrých reproduktorů Google Home
Posluchači stanice Český rozhlas Radiožurnál nyní mohou poslouchat zpravodajství i na chytrých reproduktorech Google Home.
-
JBL tuner zkombinoval do jednoho zařízení Bluetooth reproduktor a DAB+ přijímač
Díky své velikosti nedisponuje produktová novinka barevným displejem pro doplňkové obrázky, ale základní informace z digitálního vysílání zobrazit umí.