Radio Energic chystá propagační aktivity, chce získat nové posluchače i inzerenty
Česká digitální rozhlasová stanice Radio Energic, která je od loňského roku součástí sítě TELEKO DAB+, chystá marketingové a PR aktivity na propagaci svojí značky. Cílem je dostat ji do povědomí nejen posluchačů, ale také inzerentů. Radio Energic chce využít blížícího se období rozhlasové digitalizace a získat také výhodu oproti svým konkurentům, kteří se chystají na trh.
Čtěte také
„Připravujeme komplexní marketingové a PR kampaně. Cílem je vybudovat povědomí o existenci Radia Energic. Vyprofilovat stanici u inzerentů a posluchačů. Managementu stanice jsme pomáhali v uplynulých měsících se základní profilací podle modelu západoevropských komerčních rádií a s adaptací na české prostředí,“ uvedl Radek Pešout, jednatel PR Nest Media. Přesto, že Radio Energic vysílá v sítí TELEKO DAB již od loňského roku, hlavní startovací kampaň začala v současné době.
„V prvním čtvrtletí roku 2024 jsme vyprofilovali a upevnili hudební formát pro cílovou skupinu 20 – 40 let, CHR, nejnovější hity a osvědčené hity z posledních 5 let. Postavili jsme ranní show a programové bloky s rubrikami. Ve všední den je moderovaný živý program, částečně i o víkendu ve stylu to nejlepší z celého týdne. Rádio vysílá zprávy, dopravu, počasí a další servisní informace," doplnil Tomáš Veselý, jednatel a programový ředitel Radia Energic. Stanice je k dispozici také online.
