Rozhlasová skupina Deutschlandradio opět potvrdila rostoucí poslech svých stanic přes DAB+
Digitální rozhlasové vysílání DAB+ si získalo u posluchačů skupiny Deutschlandradio velkou popularitu. V kategorii posluchačů starších 14 let ho ladí 24,5 procenta posluchačů, v nejširší skupině pak dokonce 27 procent. Ve srovnání s předchozím rokem je to nárůst o téměř sedm procentních bodů.
Ředitel rozhlasové skupiny Deutschlandradio Stefan Raue k výsledkům uvedl: „Výrazný nárůst využívání DAB+ opět odráží úspěch expanze sítě. Digitální rádio je nyní hnací silou audia na trhu.“ Vysoká poslechovost Deutschlandradia zejména u nejširšího publika je podle Raueho skvělou příležitostí pro další rozvoj stanic Deutschlandfunk, Deutschlandfunk Kultur a Deutschlandfunk Nova.
„Vidíme velký potenciál získat pro naše nabídky ještě více dlouhodobých posluchačů. Programy Deutschlandradia jsou místem pro společenskou debatu a porozumění,“ doplnil ředitel rozhlasové skupiny Deutschlandradio. Programový ředitel Jona Teichmann konstatoval, že čísla jsou velkým uznáním práce všech kolegů a ukazují, že programy Deutschlandradia mnoho lidí oceňuje, zvláště v době krize.
Související
-
Rozhlasová rodina Deutschlandradio zvažuje kvůli rostoucí ceně energie rychlejší přechod na DAB+
Ředitel Deutschlandradia Stefan Raue agentuře dpa řekl, že FM vysílání považuje doslova za „žrouta energie“.
-
Rozhlasová rodina Deutschlandradio vypíná další nízkovýkonné FM vysílače
Německý veřejnoprávní rozhlas Deutschlandradio chystá další vlnu omezení analogového vysílání v pásmu FM.
-
Rozhlasová rodina Deutschlandradio: DAB+ je vítězem naší poslechovosti
Ředitel rozhlasové skupiny Deutschlandradio, která se výrazně podílí na digitalizaci rádia v sousedním Německu, označuje DAB+ za jeden ze svých strategických pilířů.