Televize Prima rozjíždí kampaň k české verzi CNN, start zpravodajské stanice se blíží

Celková plocha studia CNN Prima News je téměř 300 metrů čtverečních, prostoru dominuje moderátorský pult se zabudovanou LED obrazovkou

Obyvatelé Česka budou moci narazit v souvislosti s blížícím se startem programu na reklamu ve vysílání stanic FTV Prima a venkovních plochách po celé republice.

Společnost FTV Prima rozjíždí komunikační kampaň k blížícímu se startu české verze zpravodajské televize CNN, který byl naplánován na letošní jaro. Přesný termín zahájení vysílání prozatím zůstává stále v utajení. Obyvatelé Česka budou moci v souvislosti s kampaní narazit na televizní spoty ve vysílání kanálů FTV Prima a také venkovní plochy se staničním mottem „Buďte u toho!“. CNN Prima News bude k dispozici ve všech distribučních platformách včetně DVB-T2 i na internetu.

„Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě více umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ uvedl generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

„Jsme si vědomi toho, že tvoříme jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii naší televize. (…) Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého Art Directora ČT24,“ uvedl mimo jiné marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha. Kampaň bude rozdělena do několika fází a bude nabírat na intenzitě s tím, jak se bude blížit samotné zahájení vysílání. Programová pozice už je k dispozici v multiplexu 22 a také Regionální síti 8.

Související