Televize Prima rozjíždí kampaň k české verzi CNN, start zpravodajské stanice se blíží

Obyvatelé Česka budou moci narazit v souvislosti s blížícím se startem programu na reklamu ve vysílání stanic FTV Prima a venkovních plochách po celé republice.

Společnost FTV Prima rozjíždí komunikační kampaň k blížícímu se startu české verze zpravodajské televize CNN, který byl naplánován na letošní jaro. Přesný termín zahájení vysílání prozatím zůstává stále v utajení. Obyvatelé Česka budou moci v souvislosti s kampaní narazit na televizní spoty ve vysílání kanálů FTV Prima a také venkovní plochy se staničním mottem „Buďte u toho!“. CNN Prima News bude k dispozici ve všech distribučních platformách včetně DVB-T2 i na internetu.

„Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě více umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ uvedl generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

„Jsme si vědomi toho, že tvoříme jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii naší televize. (…) Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého Art Directora ČT24,“ uvedl mimo jiné marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha. Kampaň bude rozdělena do několika fází a bude nabírat na intenzitě s tím, jak se bude blížit samotné zahájení vysílání. Programová pozice už je k dispozici v multiplexu 22 a také Regionální síti 8.

autor: lukpo

Související