Televize Prima využila HbbTV aplikaci Modrý kód v době koronaviru pro cílení na konkrétní lokality

20. duben 2020

Bezplatnou nabídku informovat diváky ve svém městě využilo dle FTV Prima zatím 22 okresů. Největší úspěch měl tento experiment v západočeském Chebu.

Díky aplikaci Modrý kód, která je součástí hybridního vysílání na kanálech FTV Prima, si mohla společnost v praxi vyzkoušet cílení informací na konkrétní lokality, ať už jde o jednotlivé kraje, okresy nebo města. V souvislosti s koronavirem skupina Prima s Modrým kódem pomáhají nejen v HbbTV, ale také mediálně podporují informační linku 1234, kterou provozuje ÚAMK. Bezplatnou nabídku informovat diváky ve svém městě využilo dle FTV Prima zatím 22 okresů. Největší úspěch měl tento experiment v západočeském Chebu.

„Po vyhlášení nouzového stavu v polovině března jsme zaznamenali problémy krajů a obcí ohledně sdělování relevantních informací směrem ke svým občanům. Častým komunikačním kanálem pro občany bývají webové stránky obce či úřadu, ale ne každý občan tyto novinky aktivně sleduje. Rozhodli jsme se proto okresním městům a krajským ůřadům nabídnout prostor na televizní obrazovce s využitím technologie HbbTV, která umí využívat geolokačního cílení,“ uvedl Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje společnosti Media Club.

autor: lukpo
Spustit audio

Související