Televize Prima využila HbbTV aplikaci Modrý kód v době koronaviru pro cílení na konkrétní lokality
Bezplatnou nabídku informovat diváky ve svém městě využilo dle FTV Prima zatím 22 okresů. Největší úspěch měl tento experiment v západočeském Chebu.
Díky aplikaci Modrý kód, která je součástí hybridního vysílání na kanálech FTV Prima, si mohla společnost v praxi vyzkoušet cílení informací na konkrétní lokality, ať už jde o jednotlivé kraje, okresy nebo města. V souvislosti s koronavirem skupina Prima s Modrým kódem pomáhají nejen v HbbTV, ale také mediálně podporují informační linku 1234, kterou provozuje ÚAMK. Bezplatnou nabídku informovat diváky ve svém městě využilo dle FTV Prima zatím 22 okresů. Největší úspěch měl tento experiment v západočeském Chebu.
„Po vyhlášení nouzového stavu v polovině března jsme zaznamenali problémy krajů a obcí ohledně sdělování relevantních informací směrem ke svým občanům. Častým komunikačním kanálem pro občany bývají webové stránky obce či úřadu, ale ne každý občan tyto novinky aktivně sleduje. Rozhodli jsme se proto okresním městům a krajským ůřadům nabídnout prostor na televizní obrazovce s využitím technologie HbbTV, která umí využívat geolokačního cílení,“ uvedl Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje společnosti Media Club.
Související
-
Televize Prima představila nové rubriky pro červené tlačítko, v HbbTV láká na nákupy on-line
Všechny původní seriály FTV Prima najdou její diváci nyní pohromadě. Každému z nich je přidělena vlastní položka v menu.
-
Televize Prima zařadila speciální spot. Diváci si mají zkontrolovat, zdali přijímač podporuje HbbTV
Promo novinka využívá jako hlavní komunikační prostředek úspěšný seriál Slunečná, mihne se zde i film Ženy v běhu nebo talk show Na Pavláska.
-
Televize Prima s novou rubrikou Tematické kanály, v HbbTV nabízí výběr dokumentů a pohádek
Nejde o klasické televizní stanice. Divák s přijímačem podporující technologii HbbTV si může přehrávat pořady z archivu FTV Prima a libovolně mezi nimi přeskakovat.