Zastoupení tematických stanic Atmedia: Popularita zpětného zhlédnutí roste, vedou seriály, filmy a dokumenty

10. červenec 2018
03400445.jpeg

„Zatímco v roce 2013 byl jeho podíl na celkové sledovanosti 0,69 %, letos v březnu poprvé překonal 4% hranici,“ uvedla jednatelka společnosti Michaela Vasilová.

Mezi nejoblíbenější pořady, u kterých diváci využívají funkcí zpětného zhlédnutí, patří seriály, filmy a dokumenty. Alespoň takové jsou statistiky, jimiž disponuje agentura Atmedia. Na českém trhu mimo jiné zastupuje skupiny Disney, FOX nebo JOJ. Funkce zpětného zhlédnutí se pochopitelně vztahuje na placené služby, které tuto funkcionalitu nabízejí, tedy zejména kabelové a IPTV operátory, satelitní platformy tuto absenci řeší ve svých internetových variantách.

„Zatímco v roce 2013 byl její podíl na celkové sledovanosti 0,69 %, letos v březnu poprvé překonal 4% hranici,“ uvádí ke zpětnému zhlédnutí Atmedia. „U některých našich stanic se dokonce podíl odložené sledovanosti na celkové sledovanosti přibližuje 20 %. Přitom průměrný podíl odložené sledovanosti na českém televizním trhu byl v prvním pololetí 3,96 %,“ doplnila Michaela Vasilová, jednatelka společnosti. Jednou z výhod zpětného zhlédnutí je také možnost přeskočit reklamní přestávky, což diváci pochopitelně kvitují.