Zastoupení tematických stanic Atmedia: Popularita zpětného zhlédnutí roste, vedou seriály, filmy a dokumenty
„Zatímco v roce 2013 byl jeho podíl na celkové sledovanosti 0,69 %, letos v březnu poprvé překonal 4% hranici,“ uvedla jednatelka společnosti Michaela Vasilová.
Mezi nejoblíbenější pořady, u kterých diváci využívají funkcí zpětného zhlédnutí, patří seriály, filmy a dokumenty. Alespoň takové jsou statistiky, jimiž disponuje agentura Atmedia. Na českém trhu mimo jiné zastupuje skupiny Disney, FOX nebo JOJ. Funkce zpětného zhlédnutí se pochopitelně vztahuje na placené služby, které tuto funkcionalitu nabízejí, tedy zejména kabelové a IPTV operátory, satelitní platformy tuto absenci řeší ve svých internetových variantách.
„Zatímco v roce 2013 byl její podíl na celkové sledovanosti 0,69 %, letos v březnu poprvé překonal 4% hranici,“ uvádí ke zpětnému zhlédnutí Atmedia. „U některých našich stanic se dokonce podíl odložené sledovanosti na celkové sledovanosti přibližuje 20 %. Přitom průměrný podíl odložené sledovanosti na českém televizním trhu byl v prvním pololetí 3,96 %,“ doplnila Michaela Vasilová, jednatelka společnosti. Jednou z výhod zpětného zhlédnutí je také možnost přeskočit reklamní přestávky, což diváci pochopitelně kvitují.
Související
-
Zareaguje T-Mobile? Sedmidenní zpětné zhlédnutí bude mít i O2TV
„Prodloužení zpětného zhlédnutí na sedm dnů zákazníkům v každý okamžik přináší až sedmnáct tisíc hodin obsahu, které služba Moje Menu přehledně roztřídí do jednotli...
-
IP televize T-Mobile prodlužuje zpětné zhlédnutí o desítky hodin
„Vyšli jsme vstříc našim zákazníkům, kteří se chtějí například v pondělí večer podívat na pořad, který běžel přes víkend nebo v pátek,“ uvedl Václav Zadina, produkt...
-
On-line platforma SledováníTV prodloužila zpětné zhlédnutí až...
Služba nabízí programy jak ve standardním tak i vysokém rozlišení. Uživatelé, kteří k platformě přistupují díky on-line přehrávači, si mohou vybrat rozhraní Flash n...